Dienstag, 4. September 2007

Lake Powell - Monument Valley - Mesa Verde und Arches

Hallo Zaeme!

Lang ist es her : ) aber aendli haemmer wiedermal en Compi gfunde!
Wiener scho im Titel gsehnd, mir haend wieder vill gse...

Am Lake Powell haets ois so guet gfalle, dass mer gad no en zweite Tag blibe sind. Mir haends mega gnosse bim Bade im See, am Abig im Jacuzzi und ufere Bootstour dur en super schoene Canyon.
Nacher ischs witergange richtig Monument Valley - mega beidruckend die rote Felsmonument i de Ebeni...


Uf villsitige Afrag: Da no oise Ladycruiser (oder Ladykracher : ) ), isch also oepe de chlinscht da i de USA - dAmis sind ja was Auto betrifft sehr bescheide... ; )


Nachere Nacht ufem Campground mit super Ussicht simmer witer gfaetzt richtig Mesa Verde.
Ufere gfuehrte Tour dur de Cliff Palace (Foti) haemmer spannendi Infos uebercho. Es isch echt faszinierend, dass die Baute unter de Felsvorsprueng sit ueber 800 Jahr existiered und mer bis huet noed weiss waerums verlah worde sind!

Nachere kalte Nacht im Mesa Verde Park (ca. 6 Grad uf 2500 m ue. M.) simmer am Morge los richtig Arches National Park im Norde vo Utah. Grad echli erschlage vo de 38 ! Grad womer acho sind, haemmer de Namittag am Pool verbracht und sind erst gaeg de Abig in Park. Mir haend dann e sehr heissi und drum nur kurzi Wanderig zu de 'delicate arch' (Foti -> links oben)gmacht. Au di andere Arches sind wunderschoen und de Park allgemein haet ois sehr guet gfalle!

Und daenn ischs aendli sowit gsi: Da Mo 3.9. und somit da Bea ihre 24. Geburi! Mir haend entschiede, dass mir daenn wieder en Tag ohni Fahre mached und sind drum am Morge go 'river raftae' ufem Colorado River! Uf oisem Kajak womer i de zweite Haelfti vom Trip haend choene naeh, haemmer daen en mega fun gha... : ) Am Mittag haemmer daen mit Cheesecake (liebs Gruessli a Saby, Simon und Manu - ha natuerli schwaer a oi daenkt!!!) und happy Birthday-Kerzli usgiebig gfiret! Merci villmal fuer all di liebe Geburi-Gruessli vo oi! Bea

Und huet ischs witergange richtig Richfield - de Zwueschestation zum Bryce Canyon wo ois morn erwartet, mir froied ois scho riesig...
Liebs und vorallem warms Gruessli i dCH, Bea & Lea
P.S.
To Christoph:
Dini CD isch aso i de Lady-Cruiser-Charts uf Platz 1 - mir sind begeischteret, merci villmal! ; )
To Simon:
Merci nomal fuer di super Reiseplanig und Uswahl vo de Paerks! Aber oise Lady-Cruiser ghoert aso definitiv noed zu de 'slow vehicle' : ) - mir haend bis jez all Streckene i ca. de halbe Ziit gschafft! D'Strasse sind super, sodass mr mit oeppe enere Durchschnittsgschwindigkeit vo
65 Meile/h (ca. 100 km/h) choend fahre, sind drum nie villme als 3h/Tag unterwaegs gsi und haend scho 2 Ruhetaeg me ilegge choene!

To all the others : ) :
Merci villmal fuer oii Kommentaer, froied ois jedesmal mega!

Kommentare:

Simon hat gesagt…

Hey Ladies!
Danke viel Mal für eui Reisebricht und die schöne Bilder! Chume grad wieder mega is Fieber..
Und wänni dänke waser no alles vor oi händ..! Ihr sind würklich zwei Glückschind!!
Hey das isch ja super daser so guet vorwärts chömed! Mir händ jo extra vorsichtig kalkuliert, im Fall der Fälle.. So chönders jetzt i volle Züge gnüsse. Hey fahred vorsichtig und gnüsseds, gnüsseds, gnüsseds! :-) Take care - Simon

Simon hat gesagt…

Hey Lea,

chöntsch mer mal no Dini email - Adr. duregäh, würdmi freue.

Danke + Grüessli - Simon